Gorra amb visera i mussol

fitxa_290114Darrerament estic encetant molts projectes sense acabar-ne cap. Em fan goig totes les llanes i els patrons que trobo i la impaciència em consumeix…

Aquesta gorra en concret fa dues setmanes o tres que la tenia pendent de rematar. M’hi faltava un detall però no em decidia fins que la destinatària (una amiga que està a punt de tenir el seu segon fill) em va escriure dient que li havien agradat molt els mussolets del post anterior. El que he aplicat en aquest cas és més petit i l’he fet a partir de dos patrons. Les orelles les he tret d’aquí, i el cos/cap és com el del tutorial de TresP craft blog, amb la diferència que jo només he utilitzat un color.

El patró de la gorra amb visera l’he trobat al web d’Hasta el monyo de patrones en inglés. He seguit les instruccions per a la talla 12-24 mesos però ha quedat bastant més petit, probablement perquè el fil (Katia Alabama) era més prim i l’agulla que vaig fer servir, de 4 mm. Per donar-li un toc especial, vaig decidir afegir un cordó de ganxet blau marí.

IMG_0631
IMG_0633

Deixa un comentari