Bufanda d’entretemps lila i lavanda

Va ser amor a primera vista: estava comprant fil per fer la manta de la Paula i, quan ja pagava, vaig veure en una lleixa unes quantes madeixes de Duo Bambú. Com faig sovint, en vaig comprar una de mostra sense tenir ni idea de què en faria fins que, mesos després, en va sortir aquesta bufanda d’entretemps i tacte meravellós.

A la botiga em van recomanar treballar amb dos fils però no vaig seguir el consell perquè m’encuriosia veure com s’alternarien els colors.

Per fer la bufanda vaig necessitar 4 madeixes de fil.
IMG_2315 IMG_2318 IMG_2323

Anuncis

Deixa un comentari

