Bossa de festa Burdeus

IMG_2194 IMG_2180 IMG_2183 IMG_2186

Abans del viatge a Sicília vaig acabar un parell de bosses que estaven pendents de folrar. El problema és que no tenia guata i no sabia on trobar-ne a Cerdanyola, així que finalment vaig decidir aprovisionar-me en una merceria molt gran de Barcelona.

Era la primera vegada que utilitzava guata i, com sempre, m’havia oblidat de com fer funcionar la màquina de cosir, però després d’uns quants intents me’n vaig sortir. Va valer la pena l’esforç perquè li dóna consistència (el fil era molt prim i la mostra tenia molts forats, per la qual cosa el teixit quedava molt tou).

En aquesta ocasió vaig treballar amb fil Katia Gatsby de color fúcsia/or (37) i ganxet del 3,5, partint d’aquest patró:

11781639_452738521572451_3699204843591833410_n

Amb una madeixa en vaig tenir prou per la bossa i el llaç.

Deixa un comentari

