Coixí amb aplicació de flors

De funda de coixí anodina a petita joia en només tres hores… És tan fàcil de fer i el resultat tan espectacular, que estic segura que no trigaré a tornar-hi!

Ja feia mesos que tenia guardades quatre imatges a l’escriptori amb versions d’aquest mateix coixí però no m’hi posava per manca de patró. I ahir a la tarda, finalment, em vaig decidir. Després d’haver teixit un bon grapat de gorres i catifes, fer un petit cercle no podia ser tan difícil, no? En realitat el que em preocupava era la volta final, però després d’un parell de proves me’n vaig sortir.

Tot i que qualsevol ganxetaire amb més experiència que jo ho reproduiria sense problemes, enumero els passos que he seguit:

  1. Anell màgic
  2. Tres cadenes formant un punt alt + 11 varetes
  3. Tres cadenes formant un punt alt + 23 varetes (2 a cada punt de la volta anterior)
  4. Tres cadenes formant un punt alt + 47 varetes (2 a cada punt de la volta anterior)
  5. Tres cadenes formant un punt alt + 1 vareta + 1 vareta + 2 varetes + 1 vareta … i continuar així fins que acabem la volta
  6. (Canvi de color) Tres punts baixos + 1 vareta + 1 doble vareta + 1 vareta + tres punts baixos … i repetir aquesta seqüència fins que acabem la volta

El fil que he utilitzat és Schachenmayr Original Catania, 100% cotó merceritzat, treballant-lo amb ganxet del 3,5.

 

IMG_0799 IMG_0801 IMG_0814

Deixa un comentari

