Manta de quadres per a l’Alma

L’Alma va néixer el dia 13 d’agost com la Paula però, a diferència d’ella, té una germana gran que es diu Xana. Per causa d’aquesta petita fada que ha lliurat un munt de batalles, la seva mare i jo ens vam conèixer fa sis anys, primer virtualment i fa uns mesos en persona durant unes vacances a Astúries.

La Xana i l’Alma viuen a Avilés i fins allí ha viatjat la manta de quadres. La vaig començar al juliol i la vaig haver de deixar en stand by a principis d’agost perquè em faltaven 20 centímetres de fil -inconvenients de treballar sense patró. Estava a Itàlia i no hi havia manera de trobar la mateixa marca i col·lecció (Lanas Stop Eco).

Es tracta d’un fil que llisca molt bé quan es treballa amb el ganxet i que, per la seva composició (55% acrílic i 45% cotó), resulta molt apropiat per a l’entretemps. Em va agradar tant que he repetit i he començat un altre projecte!

La manta de l’Alma està formada per 49 granny squares bàsics (7×7) i finalitza amb quatre rengles de varetes de diferents colors. S’inspira en aquest model que vaig trobar navegant per Internet. En el meu cas, he fet servir els següents tons:

  • Eco 307 Rosa (2 madeixes)
  • Eco 309 Malva (2 madeixes)
  • Eco 617 Ciclamen (3 madeixes)
  • Eco 620 Amarant (2 madeixes)
  • Eco 700 Cru (4 madeixes)

Espero que serveixi per abrigar la petita dels primers freds asturians i els recordi que duc a tota la família al cor!

IMG_9557 IMG_9551 IMG_9547

Anuncis

Deixa un comentari

