Bossa maragda de festa amb flor

Estic recuperant el temps perdut i tinc un munt de bosses de festa pendents d’acabar. Des de diumenge torno a tenir màquina de cosir i estic aprenent a fer els folres d’una manera més automàtica. He de confessar que em costa, no domino l’aparell ni la tècnica! Malgrat tot, a força de dedicar-hi hores me n’acabo sortint; aquí us presento el primer producte acabat.

El fil és de la col·lecció Katia New York (40% acrílic, 18% llana, 18% lli, 13% alpaca i 11% polièster), la mostra és la mateixa que la que vaig fer servir per a la bossa Rosa, però en aquest cas hi ha el detall afegit de la flor. La veritat és que m’agrada molt com ha quedat, aquest fil es treballa molt bé i el color m’encanta! Què hi dieu?

IMG_5892

IMG_5895 IMG_5899

Deixa un comentari

