Bossa de festa amb tanca de pessic

Ahir vaig acabar la meva primera bossa amb tanca de pessic i, tot que dista molt d’haver quedat perfecta, n’estic prou satisfeta! La col·locació del folre i la tanca ha estat un seguit d’assaigs i errors perquè no ho havia fet mai abans i, a més, ara mateix no tinc màquina de cosir… La principal dificultat ha estat quadrar les costures de la bossa amb la corba de la tanca i acomodar el folre, que no és tan elàstic com el teixit del ganxet i per tant en redueix el perímetre… La propera vegada ho tindré molt en compte!

He fet servir un fil de la col·lecció Metallic Mix que vaig comprar a Stoff & Stil de Malmö i he seguit aquest patró.

IMG_3988 IMG_3989 IMG_3995 IMG_3998

 

Deixa un comentari

