Bossa multicolor de cotó

Sis mesos sense escriure al bloc i gairebé els mateixos sense tocar el ganxet, però aquest cop tinc una bona excusa: a principis de març em vaig trencar un lligament del colze esquerra i la recuperació ha estat (i és encara) lenta. Per acabar-ho d’adobar, a l’octubre em vaig embarcar en un màster que m’ha mantingut entretinguda tot l’any.,,

En fi, torno a córrer per aquí i espero que sigui per quedar-me una bona temporada (escrivint regularment!).

La bossa que presento avui ha estat al calaix un any llarg, i això que la tenia acabada i només em faltava cosir la decoració de la nansa… La veritat és que tinc delicte! L’he recuperada perquè la bossa que porto ara és molt de mudar i em sap greu fer-la servir cada dia, aquesta és més soferta 🙂

Per teixir-la vaig utilitzar cinc madeixes de fil Cotton Cord de Katia (100% cotó) i vaig treballar sense patró. La mostra queda molt atapeïda i per això he optat per no posar-hi folre.

IMG_3834

IMG_3842 IMG_3839

Deixa un comentari

