Manta de grannies amb espigues per a bebè

Vaig comprar el patró d’aquesta manta a la botiga Stoff och Stil de Malmö. N’hi havia una d’acabada de mostra i va ser amor a primera vista! Vaig teixir els grannies durant un viatge en cotxe tot al llarg de Suècia i Noruega que vam fer aquest estiu i els vaig unir en la tornada de Lund a Cerdanyola del Vallès (òbviament vaig de copilot! :D). Com indicava el patró, vaig fer servir fil de cotó 100% Timeless 8/4 i agulla 3,5. L’execució de la manta ha estat laboriosa perquè el fil és prim i calia fer 80 quadrats en total. Per a les vores vaig improvisar i vaig teixir dues files de varetes i una de punt baix. Les mesures finals són 100 x 80 cm.

IMG_5278

IMG_5271

IMG_5274

IMG_5275

Anuncis

Deixa un comentari

