Bossa amb rombes i calavera

Ja fa més de dos mesos que no actualitzo el bloc! Tinc un munt de projectes en curs i algun d’acabat, però em costa trobar el temps per posar-me a fer fotos i escriure… Els darrers temps he estat ocupada fent un intensiu de suec (el tercer) i viatjant a Itàlia i Catalunya per anar de boda.

Avui torno amb la tercera versió de la bossa amb rombes, aquest cop customitzada per a una amiga que aquesta setmana ens ha visitat amb la seva família. La Míriam va obrir fa sis anys una botiga online que es diu Rockillos i per això li vaig teixir una calavera seguint el tutorial de Kristinskrazyknits. Un cop finalitzada la bossa, vaig fer la vora en negre perquè contrastés de valent i vaig cosir la calavera al centre.

IMG_0345 IMG_0348 IMG_0351 IMG_0355

Deixa un comentari

